lauantai 25. kesäkuuta 2016

Paremmassa kuosissa

Hyvää juhannusta!

Aloin eilen iltapäivällä kirjoittamaan tekstiä siitä, että nyt tuntuu siltä, että olen toipunut leikkauksesta. Mutta sitten illan myötä tuli aivan totaalinen uupumus. Se väsymys masensi ihan tosi paljon, kun olin jo ehtinyt iloita siitä, että olin niin hyvissä voimissa. Onneksi yö toi taas voimia lisää ja paljon auttoi se, että luovuimme tälle päivälle tehdyistä suunnitelmista ja kuulostelimme, mitä todella jaksamme. Tuli oikein hyvä, mukava ja tehokaskin juhannusaatto.

Nyt uskallan ajatella uudestaan, että tuntuu siltä, että olen toipunut leikkauksesta. Vaikka kylkikipu edelleen aina välillä muistuttaa siitä, että jotain on tehty, niin se, että voin jo vähän enemmän kantaa lapsia ja tavaroita, tuo heti jotenkin sellaista normaalin elämän tuntua. Kantorajoitukset on kyllä ärsyttäviä mutta eivät missään nimessä turhia. Yhtään tyrää en halua vatsalleni tämän kaiken lisäksi!

Kutina on vähän vähentynyt ja itse asiassa rasvaaminen on siihen auttanut ainakin välillä. Yöhikoilua oon saanut vähemmäksi oikeilla vaatetusvalinnoilla. Ehkä nuo johtuivat lääkkeistä. Opioideja en ole syönyt enää naismuistiin ja Buranoista ja Panadoleistakin olen vähentänyt annoksia.


2 kommenttia:

  1. Piti oikein googlettaa Tramalin sivuvaikutukset ja sieltähän löytyy sekä kutina että liikahikoilu (uus termi mulle tuo..). Eli sen piikkiin vois huoletta laittaa ainakin sen aikaiset kutinat ja hikoilut. Toinen juttu on se, että kauanko ne voi jatkua, kun on lopettanut lääkkeen. Mutta kuten itekin oot todennu, molemmat voi johtua muustakin. Täälläkin kärsitään molemmista. Syyksi olen nimennyt kesän ja hyttyset. Hyttyset aiheuttaa mulle kokovartalokutinan lisäksi myös hermojen heikkoutta..

    Rauhallista iltaa teille sinne. Kerätkää voimia huomisaamuun.. ;)

    -K-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luotetaan siihen, että mun oireet johtuivat Tramalista.
      Nyt on tosiaan tullut uusia kutinan syitä hyttystenpistojen muodossa.

      Me odotamme meille huomiseksi reipasta seuraa tänne! :)

      Poista

Ilahdun todella, jos jätät pienenkin viestin. :)