maanantai 23. toukokuuta 2016

Odottavan aika on sairaan pitkä

Soitin Meilahteen: edelleenkään mulle ei ollut laitettu leikkausaikaa. Huomenna kuulemma leikkauksien suunnittelusta vastaava kirurgi asettaa leikkauksia jonoon. Toivottavasti oon sillä listalla. Hoitaja lupasi soittaa kyllä heti, kun hän tietää, milloin mut leikataan, joten nyt tiedonkulku ei ole enää postimopon varassa. Hoitaja arveli, että leikkaus saattaa mennä kesäkuunkin puolelle. Tällä viikolla sitä ei joka tapauksessa ole.

Toisaalta hyvä, ettei leikkaus ole nyt ihan heti. Mulla on nimittäin semmoinen olo kuin Noita Nokinenällä jossain kuunnelman jaksossa: "Mä oon niin saeras, etten jaksa sanoa kissaakaan!" Sain viikonloppuna kunnon flunssan: nenä valuu ja väsyttää ihan mielettömästi. Eilen illalla tulin lisäksi kotiin kurssilta jonkin asteisen migreenin kanssa. Ei ollut ihan toivottava kotiinpaluumuoto, mutta ei tässä ennenkään ole aina saanut sitä mitä on tilannut.

2 kommenttia:

Ilahdun todella, jos jätät pienenkin viestin. :)